O systemie
Powrót do strony głównejOferujemy Państwu możliwość wykonania profesjonalnego sklepu internetowego oraz integrację z autorskim oprogramowaniem ZenithShop. Aplikacja jest zaawansowaną platformą handlu elektronicznego służącą do sprzedaży produktów lub usług poprzez sieć internetową. Najnowsze rozwiązania technologiczne wraz z systemem zarządzania treścią CMS umożliwiają sprawne zarządzanie sklepem w prosty i przyjemny sposób.
PODSTAWOWE FUNKCJE SKLEPU INTERNETOWEGO ZenithSHOP:
Produkty
- zarządzanie produktami - możliwość dodania nieograniczonej ilości produktów
- zaawansowany opis produktu - możliwość ustalenia zaawansowanych opisów, galerii, symboli oraz cech produktów
- kategorie produktów - przypisywanie produktów do wielopoziomowych kategorii. Ilość kategorii jest nieograniczona
- słowniki - przypisywanie produktów do konkretnych słów w słowniku, np. producent, kolor, marka umożliwiających wykonywanie zaawansowanego wyszukiwania produktów
- promocje - możliwość przypisania produktu do konkretnej promocji i ustalenia ceny promocyjnej
- grupy produktów - możliwość przypisania produktu do grup, np. bestsellery, polecane, top 10
- parametry - umożliwia tworzenie parametrów produktu których wybranie jest niezbędne do złożenia zamówienia, np. rozmiar, kolor
- produkty powiązane - umożliwia tworzenie powiązań pomiędzy produktami
Konfiguracja
- podstawowa konfiguracja - zmiana podstawowych danych dotyczących sklepu
- dane właściciela sklepu - edycja danych właściciela sklepu (do faktury i wydruków)
- stawki VAT - konfiguracja dostępnych stawek
- przesyłki - konfiguracja dostępnych przesyłek i płatności
- jednostki - konfiguracja dostępnych jednostek
- import / export - importowanie i eksportowanie produktów
Konta administratorów
- tworzenie wielu kont administratorów
- zaawansowane uprawnienia dostępu
- przegląd logów administratorów
- przegląd akcji i zmian administratorów
Zamówienia
- wygodne zarządzanie zamówieniami
- płatności - zarządzanie płatnościami klientów
- fakturowanie - wewnętrzny system fakturowania na podstawie zamówień klientów
- integracja z płatnościami online
Klienci
- zarządzanie klientami
- określanie grup klientów wraz z rabatami grupowymi
- przypisywanie rabatów indywidualnych
- edycja danych klientów
System CMS
- zarządzanie menu
- zarządzanie stronami
- zarządzanie obrazami
- zarządzanie plikami
- zarządzanie news’ami
- tworzenie galerii
- moduły dodatkowe
Raporty
- raporty odwiedzin
- raporty sprzedaży
- raporty okresowe
Popularne moduły dodatkowe
- komentowanie i ocenianie produktów
- kody rabatowe
- integracja z Allegro
- stany magazynowe
- moduł banerów/reklam